Neeej

0kommentarer

Jo det är sant. Ni såg ju själva. Men jag kan inte fatta det. Lilla osynliga fula jag! Jag önskar jag kunde vakna upp ur denna mardröm. Eller dröm, hah jag vet inte än;-P Bedrövligt är det iaf. Och kul, faktiskt väldigt roande;-)
njanja, får väl försöka ta mig vidare till nästa kapitel i mitt liv. Jag har tröttnat på det här, för lääänge sen ju. Vet inte vf jag skriver så meningslöst men orka något annat. +att jag ska skriva en bok om mitt liv inom en snar framtidXD


Jag sitter här och plötsligt slog det mig, VI HAR LOV!!! Fy farao vad skönt. Jag har inte tänkt på det så mycket men usch, nu känns det så skönt. Fast har inte en aning om vad jag ska göra. Det känns bara bra att få slippa allt. Det har varit så jobbigt de senaste dagarna, det känns som jag har försvunnit (och jobbiga du kommit istället:'(). Och jag har dragit mig undan.... Jag vill bara ha kulkulkul:D Skaffa mig kulhet!

Fick betygen idag, ytterligare en anledning att vara less på allt...

Ni vet att ni hatar mig// Lilja<33

Kommentera

Publiceras ej