Om mig

1kommentarer

ALLMÄNT.
1. vad heter du?
Julia Karlsson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte, jag är nöjd med namnet jag nu har.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rickard eller något tror jag om jag blev kille. (Tack och lov att jag blev tjej, haha)
4. vilken årgång är du? 1994
5. vart bor du? Hemma
6. bott utomlands? Nej, inte än!
7. flyttat antal gånger? 2 ggr
8. vart skulle du vilja bo? Brasilien, Indien eller USA;)
9. yrke? Går fortfarande i skolan

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
164 cm:/ vill bli längre
2. hårfärg och frisyr? Odefinerbar hårfärg, haha, lite uppklippt axelångt platt hår.
3. ögonfärg? Gröna, för det mesta, beror ju lite på ljuset och så också!
4. mest nöjd med? Handlederna<3
5. minst nöjd med? Host. Men ska jag hålla på med det här tills imorgon eller?
6. skostorlek? 39


FAVORITER.
1. mat/dryck? Lyxmat a la Pappa, Koppargergs päroncider;)
2. djur? Delfin tror jag
3. färg? Rosa, lila!
4. parfym? Adidas...


KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
Jag är inne för tillfället så ingen jacka, men ute min svarta h&m kappa
2. vad använder du just nu för skor? Vita converse
3. favoritfärg på kläder? Lila, grön, gul, rosa... listan kan göras lång:D hahaa
4. favoritaffärer? H&M, Gina Tricot m.m.
5. vad har du för byxstorlek? xs
6. vad har du för tröjstorlek? xs/s

BLANDAT.
1. var har du i din jackficka just nu? Allt möjligt, läppbalsam, nycklar, papper, hårspännen osv osv.
2. vad är du beroende av? Mat
3. vilket land kommer du i från? Stolt Svensk vettu
4. vad tror du på? Växthuseffekten
5. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Religion?:O :S
6. vad köpte du senast? En svart pennkjol från Monki.
7. vad bor du i? I ett vitt stort hus!!!

PRYLAR.
plånbok:
Korthållare med en pinupp-tjej på;)
tandborste: Senaste modelen haha:P
smycken: Mitt magnetsmycke, vad trodde ni?<33
solglasögon: Ja, så fort solen är framme så!

1 kommentarer

Anonym

14 Mar 2011 16:19

så du är mest nöjd med dina handleder men inte nöjd med dina bröst som alla killar skulle dö för att få röra vid?

Kommentera

Publiceras ej