Otroligt intressant vetande om mig!

0kommentarer

Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli?      

Brasilien ofc<3

Vilket är ditt favoritplagg?

Jeans. Eller klänning:)

Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet?

Armarna...

Vilken är den senaste CD'n du köpte?

Måste tänka... Vet inte, men senaste jag fick var Thomas DiLeva!

Var är du helst?

Där jag trivs, och var det är vet jag inte.

Var är du minst gärna?

Hos någon tråkig släkting....

Var blir du helst masserad?

Ryggen, nacken.

Vilket är viktigast: stark i sinnet eller stark i kroppen?

Stark i sinnet.

Hur dags vaknar du på morgonen?

6

Vilken köksmaskin tycker du bäst om?

Mikron
 Vad gör dig riktigt arg?
Rökare och såna som bryr inte bryr sig om våran framtid på planeten Jorden!

Om du kunde spela något instrument, vilket skulle det då vara?

Kan spela gitarr:) Munspel tror jag

Favoritfärg?

Rosa och lila

Tror du på ett liv efter döden?

Ja, Jag vet ju att det finns....

Favoritbarnbok?

Är du min mamma?

Vilken årstid föredrar du?

SOMMAR!!!

Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast?

Det skulle jag veta om jag någonsin gjorde någon, men det gör jag aldrig. Eller jo, stoppar in tallriken i diskmaskin. Och det är tråkigt! (Därför jag gör det så sällan:D)

Om du kunde få en superkraft, vilken skulle det då vara?

Jag har redan världens bästa superkrafter!.<3        Springa jätte snabbt skulle vara häftigt.

Om du har en tatuering, vad föreställer den?

Har ingen, men skulle gärna vilja ha.

Kan du jonglera?

Nej. Men det är något jag verkligen skulle vilja kunna.

En person ur ditt förflutna som du önskar att du kunde gå tillbaka och tala med?
VA!?
Vilken är din favoritdag?

Alla dagar är lika bra:)

Vad finns i bagageutrymmet på din bil?

Jag har ingen bil.

Vilket föredrar du: sushi eller hamburgare?

Blä på båda, men självklart hamburgare om jag måste välja.

Kommentera

Publiceras ej