Påsk

0kommentarer

Yeahooo! Påsk lov. Och jag kan inte förstå hur lov alltid kan vara så välkommet?
Mm, jag sitter iaf här, på en lördags kväll, hur kul som helst, jag lovar. Funderar på om jag kanske skulle gå och sjunga lite?:) Det låter lockande, förutom att det är det jag gjort hela dagen. Och lagt pussel. Familjen drog ju till Sörping utan mig (JIPPIE!!!:D:D) så jag kunde leva livet här hemma. Shakira på högsta volym och bas blev det.

Igår var jag hos moffa och åt påsk mat. Lite trevligt? Ohh nej, nästan lika dött som hans passagerare.. Det där kanske ni inte fattade och tur var väl det!:-P

Nu ska jag gå och sätta mig hos min mor som tvingar mig till nästintill allt, med hjälp av godis. Orka gå in mer på det. Men hon kallar det dressyr........

Ni vet att ni älskar mig// Teddy♥

Kommentera

Publiceras ej