Russinutställning

0kommentarer

Hello dear people.
Idag så gjorde Evs & jag ett stadsbesök i stora stora staden, alltså Linköping. Vi skulle ta oss en titt på Johan Hagelbäcks utställning om Russin, ja ni hörde rätt. Nu har även russin fått sig en omgång i konstens värld!
Men ska faktiskt säga att det var verkligen häftiga saker han hade gjort. Vissa saker var klockrena, som t.ex. när russinen hade rock konsert och hela russin publiken stod och hoppade. Jaa, visst låter det ofattbart, men det är sant, russinen HOPPADE!
Russinen dödade varandra, plastikopererades, strejkade..... Haha det var jätte kul faktiskt.

Russinen till Kalas puffarna: 'Jävla fittor!!' Kalas puffarna: 'Nähe, de e vi inte, för vi e fina Kalas puffar!!' xD haha.

 Från Johans russin utställning.

Det blev liite shopping också, (kanske ni förstod när jag var med....:-P) Men jag lovar att det blev bara lite den här gången.
Olyckligt nog så är inte mor så pigg på att sponsra mig med kläder längre, kanske beror på att jag har ca 10 nya oanvändna klänningar i garderoben + lite andra linnen och t-shirts..... Tra la la. Men ska försöka bättra mig, måste använda dem!:)
Det blev bara en body från Gina Tricot, Hårda Menthol tabletter som kosta 15 kr och som ger barn i fattiga länder en portion mat och tuggummin som ni ser på bilden här nedan:D


TACK FÖR EN UNDERBAR DAG KÄRA SIS. DET VAR VERKLIGEN LYCKAT.

Men herregud, vet ni vad? Glömde ju nästan berätta det roligaste. När Evs inte hittade vägen till museet som russinen var i fick hon fråga om hjälp, vi hittade en lämplig tant(kärring) och Evs frågar lite försiktigt: Ursäkta?!  När inte tanten ens tittar åt hennes håll, frågar Evs ännu en gång lite högre: URsäkta!!? Tanten går vidare och Evs småspringer efter: Hallå URSÄKTA!!! Nu typ skriker hon men tanten typ bara lunkar iväg. HAHAHA detta var så himlans mega kuljul så att jag skratta i typ en timme, tanten var ju döv. HAHAHA. Det var skit kul men det kanske inte låter så kul här men om ni varit med så hade ni också tyckt det:D:D:D

Kommentera

Publiceras ej