Staden

0kommentarer

Hej! Idag åkte S&V&Julia till Den Stora Staden. Vi hade det mäkta trevligt, i sällskap med några turkarXD haha. Nej, jag bara skojade. Men kul hade vi åt dem!
Siri klippte sig jätte fint även om det inte var så mycket. Viktor gick till ögonsak. Jag shoppade. 
Siris mobil är väldigt rolig kan jag säga. HAHA, jag höll på att dö av skratt. Den kunde liksom spela musik alldeles av sig själv nästan. + att jag har skickat 80+70+30 sms idag.

Sen nu så har S&Julia varit på stepp. Det var riktigt kul. Fast så himla tråkigt att inte mina steppskor passade, nu när de kommit hem och allt:(

Jag är med i Nt idag, om Bollywooden. Jag är med på värsta stora bilden och jag syns jätte tydligt, inte.
Det är jag som är i spegelbilden med ljusrosa tröja och svarta byxor!!!

Ni vet att ni älskar mig// Julia Karlsson

Kommentera

Publiceras ej