Viktor

1kommentarer

En av mina bästa vänner, Viktor, är just nu i Sthlm och befinner sig mitt i Melodifestivalen yran. Det är väl sisådär hans dröm skulle jag tro. Han smsade just att han sett Linda Bengtzing vinka till honom. Inte för att jag skulle bry mig nämnvärt men jag tror han är ganska lycklig efter denna dagens slut! Gud va kul för honom:D
Jag ska faktiskt också se på Melodifestivalen ikväll, men inte live då förstås. Man måste ju nästan se vem som vinner va? Och dessutom ska jag till min moster och se på det och då kan man ju inte gå upp och titta på något annat, det verkar ju vara lite väl osocialt, även för mig. Björn är ju med så då blir ju allt bra<3 Synd att inte Carola är med och tävlar längre, hon var faktiskt riktigt bra. Och man kan inte ens jämföra henne och Nordman på samma år ens!

Viktor och jag har varit vänner länge, han är bäst.

Ni vet att ni älskar mig// Teddybear. Just det, fick en fråga om varför jag heter Juliateddy, det är för att jag bl.a. heter det i mellannamn. Mobba mig inte för att det är ett killnamn bara. Vissa andra har redan gjort det:'(

1 kommentarer

Viktor

23 Mar 2008 17:32

hehe! du är bäst! ja det märks at vi har känt varandra i typ 6 år. gud va trött jag är på dig!

nooot

Kommentera

Publiceras ej