Att uppskatta folk medan de finns

1kommentarer

Jag är sprängfylld med Kärlek!
Dagen har varit förtrollad, som vanligt ♥
När jag kom till skolan idag så möttes jag av Världens sötaste ting. Åh jag blev så himla glad att jag till och med fällde en tår:') Det var naturligvis Linnéa som var i farten. Världens bästa Linnéa!!! Du lyckas jämt. & du är alltid ett sånt stort stöd så det inte finns. Du är min egna Prinsessa♥
Det gör mig ont att tänka på att vi skiljts så mkt (jag menar, tänk på tiden vi hade !), men det är på ändring, hoppas jag. För du är en sån underbar kvinna att det är sjukt. & nu får vi verkligen ta vara på tiden & så får vi absolut hålla kontakten senare!♥

Senare fortsatte min högst förtrollade dag med att jag tillbringade en liten tid med Anna♥ när vi hade ca 2-3 timmars håltimma! hon, var ju som alltid så underbar att man bara vill käka upp henne, neej men ni som känner flickan vet hur det är! :) Hon är typ gjord av änglarnas egna bara händer!

Jahopp dagen har gått i ett, hade bara 2 lektioner vilket var syper bra eftersom jag var väldigt trött, & jag var inte den enda, ni skulle varit med på fysiken, haha, eller så är det just det ni inte skulle:P,
var med Anna nr2 nästan hela dagen idag, alltså tjejan i min klass. Det visar sig varje dag att hon är en tjej man kan lita på, hon är faktiskt ganska fantastisk hon med om man tänker efter, haha. Väldigt söta Anna nr 2 i min klass♥ Hon var trött idag också,

min vanliga följeslagare & bästa vän siri har varit borta på triangelkamp långt bort åt fanders idag, inte hört ett pip från henne, hoppas på ett vykort;) haha. Vi syns imorgon siri,( & skriv mer än gärna i din blogg!)

Tack för denna härliga dag allihopa.
HJÄRTA
//
Julia.

1 kommentarer

Linnéa

16 May 2008 21:05

Åh söt, härligt att du blev glad! Du är värd allt

Kommentera

Publiceras ej