Det är verkligen Jag

0kommentarer

Åh musik, musik, musik ! Kroppen kan inte vara still. Jag tror, jag vet vad jag vill göra med mitt liv:) Kan detta vara möjligt? Iaf, åh jag är så kärad. Jag vill bara dansa hela tiden. Låt mig göra det♥ Jag är så lycklig & adrenalinet i hela kroppen är på nivå: högsta! Hela Jag skiner verkligen. Jag är mitt i min dröm, drömmen om att en gång bli en framgångsrik dansare. Som får stå på stora scener världen över. Just precis en sådan vill Jag bli. Även om jag nöjer mig med en musikspelare & en spegel ute på landet. Det skulle vara bättre en bra.
Jag åmar mig, jag kråmar mig, jag lever. Jag lever ut det som finns inom mig! Jag vet att jag kan, jag vet att jag förstår. Äntligen kan jag något ! Jag förstår språket. Jag älskar't. ♥
Detta är verkligen jag.
Det är en sådan mäktiga känsla, alltihopa, & jag vill ha det nu.
Förlåt...
Jag är förälskad, Jag är det i musik, sång & dans. Mina ögon ser ut som sådana dära med hjärtan, duvet, jag har hjärtögon !

Idag har jag tillbringat dagen med världens underbaraste! Anna Thorell & Siri, (viktor med, men jag är surputt på honom). Äntligen, blev det av, Anna är en sådan fantastisk person så hela dagen har varit heeel niice!♥
Vi köpte ett glasspaket & delade på. Det var kul:'D Haha. Storbråk om glassen. Hände massa mer härligt ! Jakt med el-flugsmällan bl.a....osv....osv... :D
Sen har Jag & S varit på stepp. Det gick bra i slutet;) Nästa vecka är det dansuppvisning i Tryyseruum. Kom & titta vettja.

Åh, älska denna dag. Älska varje dag, för varje dag är unik. Varje dag finns det bara en av. Så dagen idag kommer aldrig tillbaka igen, tänk på det & fånga dagen!
Gör varje dag till något extra,

HJÄRTA
//
Juliiiiiiiiiiateddddddy. Jag behöver någon som behöver mig, jag behöver dig, faaaaaan

Kommentera

Publiceras ej