Det blir jämt fel

0kommentarer

Hej Kära!
Idag har jag varit med Siri. Jag kom på den briljanta idén att vi kunde skicka flaskpost till någon?:) Haha, så det var just det vi gjorde. Det var kul & man undrar såklart om man får svar. Det skulle vara himla intressant, Tänk om det  kommer ett svar om 10 år & den säger att den fått flaskposten nu! Syperhäftigt♥
Sen tog vi en runda runt Viken på våra cyklar, btw så är min snygg-cykel lagad/fixxad nu så den är kör-klar. Wiiiie. Dessutom, så lärde Siri mig hur en kråka såg ut & hur en skata såg ut. Jagvet, Hon har typ försökt lära mig det fem hundra gånger men det tycks aldrig fastna. Det finns 2 alternativ & jag lyckas alltid med att blanda ihop dem. Jag lovar, det blir jämt fel, Men inte nu längre kanske!!!

Sen har det varit familje tid, Så har varit hos min kusin & mina söta kusinbarn, Man blir på så gott humör tillsammans med dem. Underbart, om du frågar mig:) Busfrön allihopa......Haha♥

KÄRLEKELRÄK♥  (på dig)
// Julia Karlsson

Kommentera

Publiceras ej