Det måste hända något...

0kommentarer

Jag börjar smått att tröttna på detta...

På att det verkligen inte finns någon jämställdhet. För det finns inte det.
Det som får mig att skriva det här är allt Tack vare min lärare . Som tycks hata tjejer & älska killar, ohnej, han är inte bög... det vet vi. Men det märks så himla tydligt att han har något emot det kvinnliga könet. Det gör mig så arg !
Vi tjejer får ta hand om alla killar, ge dem deras uppgtfter & se till dem.
Killarna får prata rätt ut, de får inte vi tjejer, för då får vi skäll.
Om en kille säger fel svar så får han beröm typ, om en tjej svarar på en fråga & säger rätt svar så säger han att det är typ fel. Vi tjejer får aldrig något beröm när killarna får det.
+ minst hundra saker till som jag inte ens orkar lagra i mitt huvud just nu. & som jag inte orkar leta efter i min hjärna för då blir jag på rasande humör här om jag ska sitta & tänka på dem. Jag vill inte förstöra denna dagen med raseri:D

PUSS

Kommentera

Publiceras ej