Do you wanna taste?

0kommentarer

Jag gillar att baka kaka!
Det är nog ett av mina största intressen, förutom att dansa & sedan äta kakan då... :)
Igår bakade jag sockerkaka, idag har jag bakat mina berömda russinmuffin & scones. Tänkte göra negerbollar eller hallongrottor också, eller vf inte göra båda.? Jag har ändå inget att göra.
Jag vet inte vf jag älskar att baka? Kanske är det för att jag tycker det är gott(haha), det är charmigt, framförallt -kul, jag har alltid gillat det, gillar att pyssla & se när det händer något! dessutom blir omgivningen, som får smaka, väldigt glad. & jag älskar att göra människor glada, det är den bästa känslan som finns, det är obeskrivbart, & jag känner att jag har lyckats! ♥
iaf det är alltså världens roligaste tidsfördriv enligt mig

People, det gör verkligen Inte något om ni skickar ett sms eller något annat underhållande till mig! Absolut ingenting gör det!!;D

HJÄRTA
// Julia.

Kommentera

Publiceras ej