Glamour is a girls best friend

0kommentarer

Hi !
'Here I'm again talking for myself...' tra la la laaimage41.

Händelserika dag! Blev till att åka till Rånen idag med klassen.
Ganska kul, -kunde det ha varit..Om det inte vore för att mina skor läckte in efter fem minuter, det var så kallt så jag var tvungen att ha flera lager med kläder, så jag såg ännu fetare ut, men jag frös ändå(!), slapp sitta i ett 7 meter högt fågeltorn som det i trappan upp stod: på egen risk. & om inte de där dumma kossorna kommit i flock & försökte vippa det där fågeltornet som byggdes på 1800-talet! Viktor, jag & Anna befann oss i det, alla andra var typ en kilometer bort från oss, så vi var helt ensamma med kossorna, först visste vi inte att de fanns där, alltså kossorna. Sen börjar de mucka med tornet- nästan hela rasar. Jag som var livrädd innan, för att jag är höjdrädd, började ju gråta när de där kom! Haha, javet, mes
Men vadå,? Jag blev stolt över mig själv efter, för att jag vågat gått upp i det där tornet!

Sen när vi skulle hem till Vika igen, upptäckte jag att ett av mina guldörhängen-ploppar försvunnit, då blev jag ledsen, fast det ordnar sig nog, det gör det alltid!:D

Jag fick höra att några sagt att jag klädde mig skabbigt & trodde jag var cool idag.
Jaha, där ser man, det är min stil, eller vadå? Jag tyckte det var sött, jag gillar att sticka ut ur mängden & vem orkar bryr sig!
Några töntar som ni/de, som aldrig byter kläder, dessutom har massor hål i dem ska verkligen inte säga något.
Förut var jag tjejen som gick ut & hämtade posten med högklackat, I still am, but not so much...
Jag tycker det är lite såhär, att tjejer har stor press på sig att se bra ut,  killar har inte. De kan gå i sina kläder en hel vecka utan att någon bryr sig, de kan gå med hål i kläderna & typ stinka äckligt men ingen bryr sig. Om en tjej skulle göra så (jag har inte gjort det här) skulle hon bli skabb-tjejen som ingen vill vara med. har jag fel så säg till? jag tycker det är så iaf...
Idag hade jag en rosa fleece & en gul & röd blommig ryggsäck från år 1999.
Det är stil♥

Jag vill bara säga till alla:
Tänk till innan ni öppnar munnen!

Ta hand om varandra & gör världen till en mkt bättre plats där alla trivs.
HJÄRTA
//Julia.

Kommentera

Publiceras ej