Herr Baskilusk på besök

0kommentarer

Jag har nu drabbats av den hemskaste av dem alla, baskilusken. Urk, fy & bläh! Sånt gillar vi inte. Här vill vi vara friska & krya. Menmen, alla måste väl vara sjuka någon gång? Jag kommer inte ens ihåg senast jag var sjuk så det kanske var hög tid för mig. Haha, men egentligen vet jag väl inte om jag kan kalla mig sjuk. Jag har bara ont i huvudet, känner mig lite dissig & har en fontän i näsan...
Nu när jag känner att allt annat är på topp så självklart ska min hälsa gå åt pipsvängen!
Men jag lovar att jag ska göra precis allt för att inte bli värre. För alltså läget är helt under kontroll nu, men man kan aldrig vara för säker. & nu är det för mkt att sätta på spel. Tra la la. För imorgon är det ju en liten speciell dag♥ Nämligen onsdag, nej men, Hihi. Säger inget...
Jag ska iaf gå ner & dricka vatten- hjälper mot huvudvärk, dricka te med honing som hjälper mot halsont & massa mer. Sen får man hoppas på det bästa, vill verkligen INTEINTEINTE vara sjuk imorgon:(

HJÄRTA
// Karlsson

Kommentera

Publiceras ej