I like it like this .

0kommentarer

The sun is shining on me !

Denna dag har varit precis i min smak:)
Började med att jag vaknade, solen sken & fåglarna kvittrade. Jag slängde på mig lite kläder, hämtade far & vi gick ut. Jag gick, han cyklade 1 mil. Åh, jag vet att jag kan låta lite tjatig, men jag kan nog ändå inte uttrycka min kärlek till sommaren, till livet♥ Det var såå vackert där vi gick/cyklade, det är vackert överallt:)
Dagen har dessutom bestått av sol, värme & glädje. Jag satte mig & läste engelska-bok ute i solen i ca en halvtimme & jag fick sträck av bh:n! På bara en halvtimme. 
People watch out & take it easy, the sun is dangerous:(
Sen när denna upptäckt blivit upptäckt så sprang jag kvickt in & gömde mig resten av dagen inne i mitt snälla hus som jag inte får hudcanser av:) Så jag har pysslat lite, typ som att sticka på min randiga halsduk, göra fönstermålningar, sett på film, lyssnat på musik & målat.

Jag fick en sten av far förut, jag blev glad . Far har verkligen fått sig ett ansiktslyft, han har använt datan(haha), han har läst en hel bok, han har gjort mig sällskap väldigt många ggr när jag vill ut & gå(jag låter som en hund !) men inte nog med allt det här,  Det som jag är mest glad över är att han i förra veckan frågade om hans kläder passade ihop. Haha, jag blev så glad då. Min Christmas-papi som nästan aldrig brytt sig om något verkar göra det nu. Aja, ni kanske inte fattar men Evs-sis vet hur han är.. Hoppas det kan fortsätta like this♥

HJÄRTA
// Julia

Kommentera

Publiceras ej