I like to smile

0kommentarer

I'm happy, happy happy !  & I Love it♥
Livet leker. Jag förstår inte vf denna glädje just har smygit sig fram bara sådär, när den har varit gömd i såå för många år ?! & nu, när allt egentligen inte borde vara bra, för jag är sjuk, har ont i hela kroppen & det är tråktid, höhö ni fattar:)
men jag har en liten aning om vad som har tagit fram det övernaturliga gladandet. det kanske kan bero på att jag har träffat dig , du som är mkt mera än bara vän, du som får mig att le & känna mig sådär underbart varm inuti. vi som dessutom är ett snyggt mönster, okejokej nu ska jag sluta skämma ut mig..hhihi:$ (har aldrig kännt såhär !), men tillbaka till glad ; det kanske beror på att det är sommar nu, på att jag har världens bästa vänner eller för att jag har dansat idag? jag gissar på att det är någon sorts himelsk trollblandning av allt detta vackra jag just beskrivit för er. Iaf, jag gillar att le just nu.♥


Siri är , ja, allt som man någonsin kan drömma om. & med risk för att låta som en såndär tönt, duvet;) så måste jag ändå säga det, för varje underbar/fantastisk/bäst människa har faktiskt rätt att få veta det, det är sant ! du är en ängel. hoppas att vi jämt är vänner, hoppas du står ut med mig(A)


HJÄRTA
// Hon, som är knasigare är någon annan

Kommentera

Publiceras ej