Igår var det Fredagsmyys på hög nivå

0kommentarer

för först var det gymnastik avslutning. där jag & siri varit ledare. jag blev så himla glad av att se alla små flickor springa omkring & göra sitt allra bästa, de var jätte söta & jag blev verkligen syper imponerad av hur otroligt duktiga de är! även om jag följt dem nu i mer än ett halvår så har jag nog aldrig lagt märke till det:P men det var ju först igår som man verkligen tittade, annars så har man ju mest hjälpt till att hålla dem & sådär.
man blir så glad av dem, 
 
senare på aftonen begav jag mig till min bästa väns hus där det var kalas på hög nivå. först gick vi ner till ica & handlade lyx-mat! sen gick vi hem till Siri igen där det blev nyttigt-godis & myys myys myys♥ vi såg på film & lite annat väldigt trevligt. Var kvar hos Henne tills kl var midnatt. Vi spelade, nej, Hon spelade spel på datan, jag tittade på. Men det var så jag ville ha det, jag bara förlorar & blir ledsen i ögat om jag skulle spelat & jag ville inte förstöra kvällen. Jag älskar liksom att sitta & heja på kan man säga:D

image43
En väldigt glad Julia som nu bjuder på sig sjlv genom att lägga upp en slurvig bild på en slurvig Julia♥
Men vem bryr sig om 100 år?

Kommentera

Publiceras ej