I'm not in a moooddd

1kommentarer

Jag hatar hur jag ser ut, hela jag är förstörd! haha, det roliga är att mor tycks tro att jag fortfarande är den alltid för söta plutt-ungen jullan som är 5 år & ser ut som tagen ur en Prinsess-saga♥ Hon försvann för åratal sen, till stora julia på 14 års besviknad.
jag är depp idag, ingen kan ju vara glad jämt, elr hur?
&förlåt mina ickebefintliga läsare, detta är ett menlöst & irriterandeväckande patetiskt inlägg ur julias tråkiga synvinkel.. URK, USCH, FY & BLÄ.
Jag vill bort. Jag känner att jag har varit fast här alltför länge nu. Ge mig något fräscht som lime & något glatt som en söndags himmel även om det bara varar en dag.♥ Snälla, ge mig. Det är precis vad jag behöver......................................................

Storkram från Julia Karlsson!♥
image45

1 kommentarer

Klara

18 May 2008 21:31

du är superfin, vem vill va fem år liksom? bättre att va 14! =)

Kommentera

Publiceras ej