Jag vet inte

0kommentarer

Ni som känner mig kanske vet att jag har ganska svårt att bestämma mig, att jag kanske säger en sak & gör en annan. eller att jag helt enkelt säger emot mig själv..haha. sån är jag. urk, de är inte en sån jag vill vara. jag vill vara självklar♥ jag vill veta vad jag vill. men just nu är allt runt omkring & även inuti mig som små svarta tunnlar utan utgång, eller som små tovor i håret eller som ett garnnystan utan ände som man bara vill klippa sönder för att hitta början eller rentutav slutet på ! jag vill ha det svart på vitt ! jag är blandad, måla mig.
Jag vet inte, & förlåt, jag vet att jag har börjat nöta ut de orden... För börja säga dem på franska.. Jag menar, så ni inte tröttnar på mig:) Allt är så svårt just nu, & jag har väldans problem med att hitta rätt väg. Ge mig en karta eller
vad som helst, hjälp mig !

Vad som är viktigast är i alla fall att jag försöker
HJÄRTA
//Julia

Kommentera

Publiceras ej