Kom igen, bli min flykt!

1kommentarer

Jag har en ficka full av solstrålar. image53
Ta mig med dig iväg, till en hemlig
plats, ett paradis!

Jag är förväntansfull, du kan inte kontrollera mig.
Jag är vinden du älskar, vinden du älskar när du är het, jag svalkar dig, elr när du gungar & håret flyger så som du precis vill att det ska, jag får din drake att lyfta från marken. Jag är inte vinden som jämt får ditt hår att fastna på dina glossiga läppar, elr som gör det svårt för dig att äta en glass utan hår i.. Jag är solen, jag är allt mellan himmel & hav. Jag är liv.
Men jag är mils långa väg till Sagolandet ifrån perfekt.

HJÄRTA ni vet att jag älskar er.
//Jk<3

1 kommentarer

Frida

01 Jun 2008 21:42

haha tack! du är la för rolig! Gillar din blogg. Den var rolig att läsa!

Kommentera

Publiceras ej