Little miss Sunshine

0kommentarer

Det går upp med dagen & ner med natten? Vad händer? de skriver. Vad sker? Vadå vem ser?
Vem är du? Vem är jag? Vem är hon/han/dem? Vem är vem? Vem vet.....
Jag skulle säga :Jag har ont i min vad. förut på engelska. Då blev det lite kul, för jag har ingen aning om vad vad är på engelska, alltså vad vadvad är, inte bara vad. Aja ni vet sån man har på benet, iaf. I have pain in my what. Haha, fruktansvärt kuljul ! Säg till när ni vet vad vad är på engelska!??♥ Tack på förhand.

För en liten tid sedan, var jag med en ytterst söt person. när det plötsligt går förbi två mörkhyade mänskor på gatan några meter i från oss. solen sken & det var verkligen mega varmt ute! & knasig eller knasigare (välj själva) som jag är, så brister jag ut i: Men shit, titta på de där, jag kom på det alldeles nyss. de är ju svarta som du ser, & solen drar sig ju till svart, så då borde de ju vara jätte varma verkligen ! haha, *suck* .

Alla barnen åt kaviar, utom Ruben, för han satt fast i tuben.
Det är verkligen höjden av humor. In my world...

GLAD
//Julia

Kommentera

Publiceras ej