Maskeraden

0kommentarer

Igår, säger det ifall någon lyckats missa det, var det fredag, vilket innebar Maskerad för min del!
maskerad är sjukt kul:) shit va snygg jag var! het som vanligt, du vet... Men iaf, jag var en galen professor, Einstein. Guud va alla skratta, kan inte förstå vf? Men ni får se någon bild på mig någon gång. Jag vann pris för kvällens coolaste tjej:D
Sen när jag skulle gå hem så hade jag fortfarande på mig min snygga dräkt, asså ni kan inte förstå hur jag såg ut & hur pinsamt det var, fast det var nog det roligaste på hela veckan:'D, men på vägen hem satt det två smått berusade flickor på en parkbänk, jag skyndade på stegen & hoppades att de inte skulle känna igen mig, fast hur skulle de kunna?.. De börjar plötsligt asgarva, åt mig såklart, de börjar peka & typ undra om de ser i syne-.-
sen kom ju lilla Jag & gick förbi Davidssons där det var fullt med folk utanför som bara glodde som idioter & skratta jätte mega mkt, kul att man kan ha så kul!:D Sen när jag fortsatte på min väg genom storgatan hör jag hur några förföljer & skrattar ihjäl sig bakom mig. de var flickorna från parkbänken, de typ frågar om de får ta massa kort, & jag måste ställa mig i ljuset för att synas bättre på kortet. men nu kommer det roliga!: en av tjejerna var en som går i min skola & som typ sagt att hon skulle vilja ha mitt liv, för att det var så bra. hon typ hatar sitt liv & vill inte leva.. XD detta var så förbannat kul att Jag höll på att dö.......... Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha♥

Misslyckad/lyckad kväll på olika sätt, men det går ändå inte komma ifrån att jag aldrig tidigare varit så SNYGG!

PUSS
//Jk<3

Kommentera

Publiceras ej