Min enhörning

0kommentarer

image54
Jag gillar att vistas i min fantasi. Jag tror att någon gång, kanske i framtiden, så kanske, kan allt bli till verklighet istället för uppritade bilder i mitt tomatformade huvud. Vem vet, vem vet? & man ska aldrig sluta hoppas! Min fantasi är rosa, bubblig & full av blommor, älvor, sjöjunfrur, pirater, läppglans utan klipp som fastnar på läppen i östanvinden, karuseller i hög fart, regnbågar i tusental & &.... Listan skulle kunna bli bamse lång, det vet ni. Men kl. är mycket sen & lilla Fröken J måste gå & möta Mr Nattsömn... J måste ju vara pigg imorgon, speciella dag imorgon ju. Dans avslutning i mitt Hjärta.

Solpuss med hallonsmak, ta hand om er, värdefulla Pärlor!♥ Vi kanske syns i drömmarnas land? Iaf, God natt & sov gott

Kommentera

Publiceras ej