Min kära mor

0kommentarer

Jag visar alldeles för lite Kärlek till min mor.
Så nu ska hon få nästan ett helt blogginlägg, haha hon blir säkert jätte glad. Hon som inte ens får läsa min blogg:)

image51Min Kära mor, & om du frågar mig så tror jag snygghet går i generna!...♥ ------------------->

Iaf, hon mutade mig med att få något för att jag skulle följa med henne att handla förut, hon vet att hon alltid lyckas få med mig då eftersom jag är beroende av att få saker! Först när vi kom in i affären så var blommorna där på vänster sida, & båda älskar blommor så vi gick dit & förtrollades. & nu gott folk kommer ett så roligt citat från min kära mor att jag närapå skriver ut det & ramar in det & sätter upp det på min vägg ovanför sängen!
(innan ni läser så vill jag bara att ni ska veta att min farmor heter Berit & hon är gravt överviktig!:D haha)
Mor: Åh titta denna blomman kan vi ju ge till berget.
Julia: Vilket berg, hah?
Mor: Haha nej jag mena Beirut! Vi säger Beirut för att hon är så bombad!

Hahahahahaha, snacka om att försöka göra det bättre men istället bara trissel trassla ihop det till något värre. Kissar på mig av skratt. Ajja stackarn:''''''D
Min Kära mor är den bästa som finns, den roligaste också.

Imorgon är det Mors dag, glöm inte att visa era mödrar Kärlek, de är i behov av Kärlek lika mkt som Vi :D

OBS! Tro inte att min Kära mor är ett monster nu bara... För det är det längsta ifrån henne man kan komma♥

Kommentera

Publiceras ej