My heart will go on

0kommentarer

Tra la la.
Måste bara börja med att skriva lite om Musikal-lägret. Det var underbart! Nästan precis som jag förväntat mig. Med läger-eld vid stranden, sjunga & teatra i hela 2 dagar. Åh vad jag gillar sånt. Verkligen myys var det. ♥
+ att Siri & jag släppte i flask-posten, vi gjort tsm, i havet:) Får se om vi får något svar någon gång!



Denna dag har bara varit skit, nästan. Irriterad på allt, ont i halsen & bara kännt mig allmänt konstig i huvudet. Men aja, såna dagar måste man också ha, annars så uppskattar man inte de bra.
Tror det ska komma en väldigt bra dag här snart, om sisådär 1 dag eller så....<3 Vem vet..?

Snygg-Julia posar, Bästisarna Julia & Siri, Siri med flaskpost & bästa vän Viktor♥


Nu ska jag gå & dricka grönt te med blåbärs-rosa honing i. Honingen smakar konserveringsmedel men teet är Mums!
HJÄRTA
//Julia

Kommentera

Publiceras ej