Otroligt lyckad dag

0kommentarer

Klasskamp, det var sjukt kul. Jag gick terräng med änglarna Virretraktor & mariasötanöta.
Dagen på Grännäs tog slut fort, det går snabbt när man har kul♥  
En hälsning till Emmy & Anna2 är: Gå inte på berg när det finns småsten, Mohaha:'D De hade i gräs i min bh & i mina brallor, vilket jag kan meddela inte är världens skönaste man kan ha där i! Buusfrön.

Grattis till alla som lyckades göra något de är stolta över idag.

Sen blev det pizza-time avec MariiA, LOtta et Sirri. Det var gott & fettigt. vi hade det sjukt kul & det hände massor av saker!♥
Våran underbara färd fortsatte ner till garveriet där vi pratade om icke-pinsamma saker, faktiskt. Sen kom bästis-mor & hämtade Siri & mig & ett nytt äventyr börjar ta sin start! Kläder, skor & peruker uppradat i hela 2 rum! Vi var vildare än den vildaste djungel! Jag tror båda kände det som om vi befann oss i himelriket?:) Kul som (förlåt mig) fan var det. Jag fixxade & grejade till maskeradkläder till fredag, blev väl lite bra till slut. Jag kommer lättfett bli den snyggaste!

image50

Jag sover nu, & skippar franskan. Det enda jag trodde jag förstod mig på kommer jag få icke godkänt på. Jag är stolt över mig sjlv. Men life goes on, jag är bra på annat. Som t.ex. att vara uppe sent när man inte får, slösa pengar & inte dricka vatten.

Jag älskar att älska
//Jk<3

Kommentera

Publiceras ej