The way to heaven

0kommentarer

3 älgar, 11 rålill, 2 vråkar, många massa gäss, 2 harar & en massa traktooooorer

Safari med Pappi är mer rätt än fel! Jag föredrar skogen & djur framför tvn, Lugnt! för det är så mkt härligt liv i skogen. & jag älskar liv. så jag tar varenda chans:)
christmas-far känner till så många hemliga vägar att det inte är klokt. han tar mig till himlen. för när man åker förbi är det som om man befinner sig i en saga, så vackert är det. & just idag var himlen rosa & ljusblå....

KÄRLEK & god natt mina små Hjärtan. Lilla fröken Trött som har varit uppe alldeles för länge ska på resa nu igen, en underbar resa till drömmarnas land, där allt man önskar blir till verklighet & tvärtom, hoppas att ni alla gör mig sällskap? ♥
// JuliaTeddyElisabethKarlsson

Kommentera

Publiceras ej