Toner av lycka !

1kommentarer

När jag tittar ut genom mitt fönster så blir jag rörd. Det är vyn av allt som på åter får liv, allt som än en gång vaknar ur den långa dvala som vintern/snön har gjort att allt befunnit sig i som berör mig. Det är så fint ! Alla underbara blommor. De är för fina. Ni måste hålla med?
Jag & mina bästis Siri gick & köpte glass idag efter skolan. Vi satte oss vid den vanliga bryggan & åt. Aldrig har jag sett något så fint som utsikten över Valdemarsvik! Det är häftigt:)
Jag tycker om allt som lever ♥

Nu sitter jag & äter godis. Chokllllad! 
Ey, skulle inte glassbilen komma förut också? Den missade oss, vi blev ledsna så
vi åkte till mormor istället, hon är glittrig min mormor. Jag gillar henne lot. Puss Puss

HJÄRTA
// J

1 kommentarer

Essa

09 May 2008 22:42

jullanpullan, jag kmr aldrig glömma dejj oh minnena vi haft! dom ä underbara. glömmer dej aldrig juliakarlsson, du ä bäst !

Kommentera

Publiceras ej