Wednesday 28/Maj

0kommentarer

Hi !
Detta har varit en bra dag, förutom att Siri var citron en liten stund, så har dagen varit Fantastisk (med stort F)! & just det; inte bra att jag ramlade som en padda när vi lekte 'under hökens vingar kom' i skolan heller. Det började blöda, döö mkt, så jag lade mig ner på marken & grät så som man gör när man skär lök. Gissa vad som senare upptäcktes? Jo att jag låg i fågelbajs!:D haha. Då grät jag ännu mer, & det blev som floder. Men iaf, foten som blödde fick sig ett plåster, men smärtan gick inte över såsom den alltid annars brukar göra, så den fick ett till♥ Så nu är det ett kors på min fot. SNYGGT på hög nivå, tycker jag dådå

Mor är stressad som musen i hjulet & det är inte bra,  & lilla jag gör allt värre, det är inte bra. Stort rött Hjärta på mor.

Puss på min lilla elake cooling...♥
//Jk<3

Kommentera

Publiceras ej