En helt vanlig morgon...

1kommentarer

...vaknade jag och kände mig utvilad och med julstämningsglädje. Jag låg kvar i sängen i flera minuter och bara höll fast i känslan, så skönt det var och jag kände mig glad! GLADGLADGLAD, fuck vad jag älskar ordet. Sen gick jag upp; väckte brudarna, fixade iordning mig och såg att det började snöa i spegeln. Började skrika som en vettvilling och fick bannor av mor som fick skavsår i öronen, jag vill ha vitt jag vill ha snö !

Sen efter små ärenden drog vi till Nkpg. Tillbringade några timmar på Knäppingsborg där mor brände ett par tusen!.. Ack ack, men kul var det att gå där i alla fina och mysiga små butiker och bara köpa vad som en fallde in. Länge sedan vi hade en sådan här dag! Sen fortsatte dagen och jag älskar min familj mer än vad jag aaaahhhh! JAG ÄLSKAR DEM SÅ MYCKET ATT JAG TROR ATT JAG SPRICKER !! (inte för att jag får saker, utan för att de bara är Bäst för mig) Joo,ty det var så att jag fick många saker och många fina kläder att vila ögonen på & kroppen ! Mor är visserligen lite konstig ibland när hon vräcker ur sig: Ta vad du vill, och hon menar att jag typ får välja och vraka mellan alla stänger av kläder och don. Jag vill inte ha, bara lite= nödvändiga saker ;)

Jag skulle aldrig klara mig utan er. Jag kanske inte är som alla andra; jag super inte och ränner ute på gatorna dagarna i ända. Jag sitter hemma hos min familj och har det mysigt, då trivs jag som bäst för då är jag med dem jag värdesätter högst. Högre än himlen. Dem kan jag lita på. Lita på  lita på. Jag ogillar starkt personer som jag känner är falska.



Veckan har varit sådär. Vet inte vad som händer. Min förr så bra kompis skulle jag kunna slå in en armbåge i. & den låtsas att allt är så bra, jag vet att något är fel. Varför måste du ta ut det på mig?! Jag är så fördömt jävla irriterad på att jag jämt ska vara en så dålig person, enligt dig och andra. Alla bara säger att jag är så elak etc. Inbillar ni er verkligen att jag tenderar att bli snällare ju mer ni gormar över hur dålig jag är? Sluta, största kritikern jag har är mig själv och jag vet att jag är sämst så ni behöver inte uttala er om något om över hur jag är som person. Ni är kanske inte så bra själva heller, det vet jag att ni inte är för ingen är perfekt


Jag,
hmm funderar över vad jag ska skriva som sista ord... Men orden fastnar i magen.. vill att ni tar hand om dem som betyder. Så ni inte vaknar en dag och inser att de är borta. De var fel ord som skrevs begriper jag nu, ibland kanske man vill att de ska vara borta för att man inte orkar längre.

Jag lovar att de nu absolut sista ord som skrivs av en exhausted Julia en natt som denna bli den klichéartade och schvungfulla meningen:

GOD NATT

1 kommentarer

Bloggkrigarn nr 1 :D

24 Nov 2008 20:23

Till den smala relevanta långbenade människan.



Tycker du att du alltid kommer tvåa? Vem är det som får alla killar? Vem är det som alla vill vara kompis med? Jo just det DU! Jag måste ju vara bättre i något! Perfekta jag? Jo, jag känner mig verkligen perfekt när jag inte kan behålla någon av mina närmaste vänner! Den första flyttar och den andra tycker att jag är elak, så jäkla perfekt jag måste vara! Och det här med att vi tävlar? Jag är sådan! Jag tävlar, och jag vill vara först, jag är envis och oftast ganska självisk. Men jag försöker bättra mig, jag lovar! Idag hade vi jättekul, vi fortsätter med det nu! Jag älskar dig, även fast vi bråkar ibland. Puss

Kommentera

Publiceras ej