Med ketchup!

2kommentarer

Så, du vill att jag ska acceptera att jag ser ju som en stor jävla igloo?!! Du vill att jag ska se ut som en uppblåst rosa ballong? Jag kan inte infinna mig i det. För jag vill inte se ut såhär. Förfan när jag står i profil ser det ut som om jag står raktfram. Så jävla skralt är det!! Jag vill tamigfan inte se ut såhär. Jag skäms varje dag när jag har åtsittande kläder, vill bara gömma mig i en lång pluffsig klänning. Sure midjan är OK, men sen kommer höften och benen som är doublesize av vad midjan har för mått. DET SER SJUKT UT. Jag vill inte se sjuk ut, inte så mycket iaf. Jag har dubbelhaka, gäddhäng, elefantlår och listan kan göras låång! Än bättre blev det ju inte av de förbenade nötterna som jag har! De hänger och slänger hur som helst, ingen BH tycks hjälpa. Får snöra dem så det blir platt. De var alldeles för stora redan i fyran. Och nu, har de växt så de C:or. Det är inte rättvist! Dessutom har de inte en enda god anledning ....
Jag vill inte vara en SAUSAGE!!!!!!!

2 kommentarer

Anonym

16 Nov 2008 18:11

men du, var glad över att du har något! dessutom så tycker jag att dom passat dig;)

Anonym

16 Nov 2008 18:18

glömde: se det posetiva med din kropp, du ser bra ut har former och var stolt över dina C:or (skulle jag vara)

Kommentera

Publiceras ej