Min högsta önskan (just nu)

1kommentarer

Det var bara för ett par dagar sen min syster och jag bråkade. Det var väl inte allvarligt men hon blev sur på mig. Jag kände skuld hela kvällen och ville bara att hon skulle vara glad!! Sen på morgonen efter kom jag på vad jag drömt den natten och blev sådär hysteriskt ledsen bara tjejer kan bli. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag drömde om mina gamla fritafröknar! Att vi var världens bästa vänner. Usch tänkte jag då. Uschuschuschuschusch !
Eve är den som gör att jag känner mig hel. Utan henne är jag ensam, hon är min bästa vän. Jag hade blivit av med andra vänner just då också så extra tungt blev det. Jag vaknade och tänkte att de enda som ville vara mina vänner var mina förgrymade fritidsfröknar. Så nu har jag gått och tänkt på det i flera dagar och insett att den enda som verkligen är min VÄN är Eve. Henne kan jag alltid lita på. Hon är ärlig, bland annat, och starkare än absolut någon annan jag känner, och jag menar det ifrån djupet av mitt hjärta.

Jag vill flytta, bort ifrån allt. Det är bara typ 4-5 jag skulle sakna. (Maria, Jennie, Linnéa......) Inte vet jag, men det jag vet är att alla människor inte passar ihop med varandra. ♥

Take care och lova mig att vara en regnbåge.
Med Kärlek
//JK

1 kommentarer

Siri

20 Nov 2008 15:05

Tycker inte du om mig längre? :'(

Kommentera

Publiceras ej