Tält i vardagsrum

1kommentarer

Yesbox, igår var det dop för mitt kusinbarn. Sen hem, för SiriP skulle komma på kvällen & sova över. Jag hade planerat att sova i tält just denna magiska kväll så då gjorde vi det! Jag tyckte det var mysigt & Siri tyckte det var varmt (kan inte förstå varför? när jag eldat precis bredvid & 2 stycken skållheta brudar skulle trycka sig in under ett 2 meter långt bord, liksom? + två täcken.) Haha! Sen idag stack Siri någon gång vid 9 för att hon skulle på bollträning. Jag har städat, varit hygglig & sådär bra som bara jag kan vara. Jag skulle inte göra någonting idag, men inte ens det har jag lyckats med.

Kl 3 ska jag till körka. Innan dess ska jag ha gått upp till bibblan och lämna mina 4 st tvågångers-varnings-böcker, käkat äpple och ha pluggat.

Som ni hör är det stress i juletider!
//JK

1 kommentarer

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiri

01 Dec 2008 15:34

Haha, snacka om HOT! Höll på att avlida av värmeslag!:D<3<3

Kommentera

Publiceras ej