Ut & gå, jobba på!

0kommentarer

Nu har en vecka gått & vi har gjort våran obligatoriska prao. Jag har varit på NT & skrivit artiklar i långa många banor. Det har varit sådär eftersom... jaa, små detaljer vi inte behöver gå in på! Haha. Men varje dag när jag slutat så har det alltid funnits ett leende på mig. & inte för att jag längtat hem så förjordat mycket, utan för att jag har tyckt att det har varit kul. Det var bara idag jag blev lite ledsen i ögat då jag var tvungen att göra om hela min artikel... för att min version från början var för rolig. Så blev till att göra om den så den platsade i tidningen. (nu är den såklart skiiiiit tråkig, men då kan man ju alltid skratta åt det!:D)

Eftersom jag varit infängslad i fyra dagar nu (med undantag då jag intervjuade folk, fotade och hade allmänt KUL ute på gatan) så måste jag ju springa ut nnuuuu! Måste ut & gå, med min tå! Fast att det är kyrkogårdsmörkt & spökena kommer om 5 timmar & 32 minuter, javet att jag är matteproffset, så måste jag iaf försöka göra något åt mitt fetmaproblem. Kan ju inte bara sitta här & klaga va?

ALLT SOM RÄKNAS ÄR DET MAN GÖR & DET MAN INTE GÖR!
JK<3

Kommentera

Publiceras ej