3vligt att se dig polers!

0kommentarer

Regnbågen symboliserar regn & sol.
En mycket vis människa sa en gång: 'Jag undrar när det ska börja snöa? Jaa... det beror väl helt enkelt på vädret.' Den mycket visa människan, var jag

Dagen har varit MYCKET BRA! Det var en teater i skolan som hette något med 100, år & minuter... Vet dock inte i vilken ordning? Men i alla fall så var den otroligt rolig, enligt mig. Jag skrattade så jag tjöt! Vilket många vet inte är ovanligt för mig, men den var riktigt skoj.
Sen slutade vi, & mina vänner och jag gick till sparbanken & hämtade ballonger därför att de hade någon sorts speciell dag där (spec. dag säger ju mkt... haha, men men, utöver det vanliga om man säger så då). Sen satt vi dit lite adresser på dem & skickade iväg dem upp i luften, hoppas att någon hittar dem:D Sen fortsatte färden tillbaks in till Sparbanken där det bjöds på gratis-fika också! WE LÖV ALLT SOM ÄR GRATiS!

Sen nu har jag läst Cosmo, vilken är en värdig tidning som man får inspiration av, haha! Jag älskar Cosmopolitan. Förut käkade jag kvällsmat som bestod av liten nyttig smörgås med tomat, varm choklad, pasta med ketchup & en kiwi. Jag älskar kiwi, och det blir man glad av såhär i höstmörkret likaså tomat. Det var något bra i dem som gjorde det!

Nu ska jag sove! Puss på det
//JK

Kommentera

Publiceras ej