Flådumma pappskalle! <3

0kommentarer

Idag har jag varit på älgjakt hela dagen med min älskade Christmas(pippin). Vi var hemifrån i 13 timmar, från kl 06-19. Det tyckte jag var häftigt! Har inte lyckats njuta av dagen till fullo, eller så mycket som jag skulle ha gjort om det var för någon månad sen, av orsaker jag inte vet... Kommer till det sen.
I alla fall så har det väl sammantaget varit en rätt så hyffsad dag, om man inte ska säga väldigt bra dag. Jag har fått umgåtts med min far hela dagen:)♥ & så fick jag god mat, sitta i skogen, frysa, se på döda älgar & ta kort med mors nya proffskamera!

Som jag sa tidigare så njöt jag inte av dagen i fulla drag, jag gör inte det med något nuförtiden. Jag orkar inte mer & jag vet inte vad detta beror på. Men allt bara rasar samman. & jag har tappat glöden. Jag vill bara gråta hela jävla tin
Har väl äntligen förstått att livet bara är en dum plåga med massa obetydliga ting.
Ni hör ju själva hur jag låter. Jag är inte jag längre

ONT I HUVET
//JK

ps. jag älskar min familj mer än något annat. Jag visar det inte & jag är inte värd er. Jag vill bara .... vara snäll!

Kommentera

Publiceras ej