Tiden går snabbt

0kommentarer

Ciao bella! Läget? Kommentera gärna!

* Joo, veckan har skumpat på som vanligt. Torsdags for vi iväg till Nkpg, skulle ha dansat stepp. Men det blev det ju inget av när läraren inte var där pga sjukdom. Schysst att säga till innan så man inte åker milslånga väg i onödan...

* Fredags var en seg dag, först har jag ju min obligatoriska skolgång. Fick gå tidigare för att jag skulle på farmors begravning. Kände mig som en alien, alla var så berörda & så sitter jag där helt befriad från gråt. Pinsamt varre. Kändes som om varenda människa glodde på mig. Förlåt för att jag inte är så blödig.
Vila i frid kära F♥

* Igår var jag lycklig, iaf på dagen. Musikalen åkte på Linkpgs äventyr. Jag blev förälskad, & vi sjöng, hade scenträning & gjorde en konsert på bara några få timmar. Av all disciplin som avfyrades där hade jag snart avverkat all min pigghet som jag orkade uppbåda under natten. Så när klockan inte ens var 7 på kvällen höll jag på att slockna. Jag var lite däven. Fast vi var & gratulerade moster Lena så jag fick försöka med alla mina krafter att vara vaken. Dagen får ändå en 4½ p av 5. Tummen upp, jag älskar att sjunga & stå på scenen.

* Idag sov jag äntligen ut, vaknade vid 9. Mamma skruva på min fästman Bosse på högsta volym (Bose heter han egentligen & är våran musikspelare). Jag har käkat, spelat gitarr & bara suttit här. Btw någon som vet någon bra sida man kan hitta gitarrnotor på? Jag har letat frenatiskt i över 5 minuter & mitt tålamod håller på att sjunka sakta men säkert. Tipsa gärna! :)

Ikväll ska jag se på Gossip Girl som äntligen börjar, Känn på den du! Jag tycker GG är assez bra faktiskt.

Kommentera

Publiceras ej