Åsna!

1kommentarer

Det tar lång tid


Hinner släppa ett inlägg innan jag orkar fortsätta med plugget. Joo, såhär är det, jag vill klaga lite. Klaga på allt stress! Det är helt messed up alltihopa. Jag märker verkligen skillnad från 7-8. Läxor/plugg om vartannat. Blir helt kaputt i huvudet. När man sedan förväntas ha ett liv också. Tur att jag är seg som kola & envis sin min morbror, jag ska inte låta detta döda mig!

För att inte avlida hade jag tänkt mig ett litet bad sedan, med ansiktsinpackning, ljus, skön musik & en liten smoothie kanske?♥ Det kallar jag faktiskt livsnödvändig lyx! Men först, nytta! FRANSKA here I come!

It took all the strength I had
not to fall apart
I will survive'
//JK

1 kommentarer

Klara

10 Oct 2008 16:56

Hallå Julia!



Du är verkligen inte tjock, varför tror du det?? Herregud, ät lite mer istället, ingen vill väl vara en pinne, vad ska det vara bra för??



hälsn, Klara

Kommentera

Publiceras ej