Vi ser framåt!

0kommentarer

Vad vill du bli när du blir stor?
Du har alla möjligheter & inget kan stoppa dig, du kan bli allt du vill. Du vet det va? Låt inget hindra dig från att bli det du allra helst vill bli.

Jag vill bli artist. Jag måste börja tro på mig själv. För jag kan klara av det. Inget är omöjligt, & vi håller hoppet uppe! Låt oss se framåt istället för bakåt, men låt oss heller inte glömma allt vi gjort under vårt liv. För det är just det vi gjort & alla minnen som Är vårat liv.
Imorgon så avgörs många livs framtid. Speciellt ett som jag bryr mig extraordinärt mycket om. Jag vet att den här människan är väldigt vis, klarar av mycket & är inte rädd för mycket. Den modigaste jag vet & är det någon jag blir imponerad av så är det henne.
Framtiden får utvisa hur allt blir. Men jag som är nyfiken försöker analysera sönder allt...

Eller något? som vissa märkt har jag fått en ny passion. Nämligen ord! Svenska ordboken är numera min nya bibel. Jag hade ett stort vokabulär redan innan vi hade svenskaläxa i "Svåra" ord men nu när jag har fått smak på det så vill jag bara lära mig mer & mer nya ord! Hahaha

Glöm inte att sluta vänta på att ditt liv ska börja, det har redan börjat.
//JK

Kommentera

Publiceras ej