God natt!

1kommentarer

Tjosan, äru inne i trosan? Nej, lille Jullan pullan!
Såhär är det, kände för att släppa ett inlägg såhär på kvällskvisten. Bara för att berätta att jag är så lycklig♥!!! SÅ nu säger jag det(har ju ändå gjort mig så mkt besvär liksom, synd att lägga ned projektet då!): JAG ÄR LYCKLIG!

Glöm inte att tiden går, den tickar & slår. Men inte för mig, för jag är en tjej med en alldeles speciell grej. Nämligen ekologiskt(<3) forever young tea! Kär ändå upp till hakan, blandat med honing såklart. Hoppas det hjälper mot mina elaka baskilusker jag antar Siri har smittat mig med;)

KÄRLEK TILL ALLA. Simma lugnt & käka äpple, nu ska jag hoppa i sängen(Vilket teoretiskt sätt är omöjligt).

(jag vet inte vad teoretisk betyder, men säg inte det till någon)

1 kommentarer

Julia

09 Sep 2008 22:29

Hoppa i sängen kan man tolka som två olika saker. Jag ÄLSKAR sådana ord:D <3

Kommentera

Publiceras ej