Hello Handsome!

0kommentarer

Det regnar ute idag. & jag ska berätta en sak jag skäms över...:$  JAG HAR INTE VARIT UTE ÄN!! Det är katastrofalt nödläges varning. Jag älskar regn! Men, mhm jag har varit lessen. Haha! Nej jag bara skoja. Bara lite sur på att jag jämt är tvåa. Men jag antar att alla kan ju inte vara ettor! Då får jag väl ta det hela med en klackspark & glömma det. Ha hoppet uppe att jag kanske någon gång i framtiden blir etta:)

Juste! nått jag blir lite confused över är att ..hm, låt mig tänka hur jag ska säga det här... Folk jaa, jag tror de tycker jag är lite knäpp. Jag har fullt med överskottsenergi & jag flyger runt som en jutaperkaboll & är rolig. Men enda kommentaren jag får är att: Jag tror nog visst att du har tagit nåt vah?;D elr i stil med: Har du ätit något konstigt lyckopiller elr? Det är som en oändlig vindpust i nacken!♥ Men jag är iaf den roligaste människan jag vet, nästan.


Nu ska jag göra ett kort till E. Jag vill alltid gör henne glad, för hon är min bästa vän, ingen annan. Jag har fullt med idéer som verkligen är bäst. Men den bästa har mor redan satt stopp för:( den som jag tror att E skulle uppskatta mest. Men jag fortsätter på min väg som den Glädjeflicka jag är... :D ♥

Med så mkt kärlek jag lyckas uppbåda till er
// Julia

Ibland får man offra sig lite, bjud på dig själv ffs!!

Kommentera

Publiceras ej