I care about you, T

0kommentarer

Man blir äldre växer isär & lever sitt eget liv. Det är sånt som händer.
Mendet är så synd att just vi gått skilda vägar. Du som var så bra, har nu blivit .. en annan, ledsen människa. Jag står knappt ut med det! Jag vet att vi alla längtar tillbaka till den tiden. Fast jag tycker att allt ändå är mycket bättre nu, men jag sakner ju er, dig! Vet inte hur länge sedan jag pratade med dig nu. Vi alla som var så täta är numera på annat håll. Likt ett träd; först stam sen växte det ut grenar. Grenarna var flytten till 6:an & andra vänner. Det gör mig så ont att inte du är lycklig. Ta hand om dig, om du vet vem du är.

JK försöker vara glad, fast jag hatar mig själv. Den enda sak jag hatar är mig själv, komiskt lyckat. Låter som en bra start på detta liv  ;)

Kommentera

Publiceras ej