I will survive, men inte i låtsasvärlden

2kommentarer

Hej, Jag är glad. Fast det borde jag inte vara, inte när man tänker på hur världen ser ut. Jag skäms för att vara människa, i alla fall för att vara svensk, eller europé.

Jag vill bara tipsa om en förjävligt bra film som jag såg igår. 'Hotel Rwanda'. Den berörde mig djupt. Jag vet att jag är större än de flesta, de flesta lever ju inte ens. & jag mår illa bara jag hör dem prata, då känns det bra om man ibland, iaf någon  gång möter på en bra person.

Vissa lever i en låtsasvärld där det viktigaste är att vara cool. Man bryr sig så mycket om alla andra.
Jag anser att jag lever för flera personer. Minst. Är det verkligen bara Jag som bryr mig?

Världssvält?
Jämställdhet?
Växthuseffekten?
är bara några exempel. Men vet ens dagens ungdomar vad det är?

Jag har så mycket i mig som jag måste få ut på ett eller annat sätt. Jag är stor, men ska bli större. Jag tar små steg, men desto mer hopp om att jag ska gå LÅNGT!!

Vänta & se, Varma Hälsningar er vän Jk

2 kommentarer

Siri

05 Oct 2008 12:19

Jag vet iallefall vad allt det där är! Puss på dig, och du är INTE tjock Jull! varför tror du det för?

Julia

05 Oct 2008 14:16

Oui, det vet jag. Många vet nog vad det är, men det är inte det det handlar om. Varför GÖR ingen något åt det om man vet det? ...Vem bryr sig om jag är tjock? Jag är åminstone hälsosam<3 Jag syftar på att jag är stor i mitt sinne & har ett stort hjärta osv.

Kommentera

Publiceras ej