Let me be honest...

0kommentarer

...det är såhär att under en kort period så har jag mått dåligt. Min teori för detta är att jag är för liten för sånt här. Först farmors död, som jag egentligen inte tog alltför hårt, & sen det Andra & så nu det tredje. Det tredje är det som gör att jag bara vill byta kropp. Jag står verkligen inte ut med tanken på att se ut Like This hela mitt liv. Så jag antar att från & med nu kommer mina leenden visa sig mycket sällan:'( Har ont i hela hjärtat när jag säger allt det här. Är jag verkligen så ytlig?:S o.O  Men, det går bara sönder. & om jag slutar att äta vilket i sin tur leder till smalhet så går jag emot min egen tro. Jag vill äta nyttigt=leva länge. Men jag kan verkligen inte bli smal på något annat sätt. Så jag slits snart sönder mellan allt. Jag har så dåligt självförtroende. och jag gör alla ledsna.

Det här är inte ett inlägg som jag skriver bara för att få uppmärksamhet eller något. Det är bara fakta & så ni förstår varför jag kommer förvandlas från en solstråle till en gråsugga! Jag hatar mig själv.

Kommentera

Publiceras ej