All kärlek till er; det bra folket

0kommentarer

Visste du att de första klostren blev till som nästan av en slump, kan man säga? Det var några människor som efter Jesus död flyttade ut i vildmarken, grottor et cetera och ville försöka leva ett mer kristet liv. Dessa brukar kallas för eremiter och när de sedan tröttnade på att bo ensamma flyttade de ihop och byggde hus med rum i, utanför stod en mur.

Jag tycker om religion tror jag. Från förra terminen har jag bytt favvoämne, och därmed gjort en radikal förändring i mitt liv. Från att ha worshipat svenska så står nu so-ämnena högt i kurs och svenskan bland de lägre. Häftigt med förändring tycker vi ju emellertid...

En hälsning till världens bästa mormor, bara. & till alla andra i min braiga släkt! och till alla mina vänner. Varför förstår inte folk att de är så jävla bra som de faktiskt är? Ni är bra, inse och tro mig, och är ni inte bra så är ni dåliga och tror ni att den du tycker om och tycker om dig vill umgås med "dåligt" folk? Nej, just det. Så antagligen är du jättebra.
VI TYCKER OM ALLT BRA FOLK♥
//Jk

Kommentera

Publiceras ej