Bilder på mitt nya rum!

4kommentarer

 Skärtorsdag bjöd på underbar färd till Blåkulla. Trots plågor så var det en dag som jag kommer minnas länge. Så mycket trevligt folk vi träffade & så många glada ansikten på en gång, vi tycker om glada ansikten:-)

 Här är tre får som vi mötte på en väg ute vid Gryt. Det var Grymt söta.

 En bild från Jesus Christ Superstar.♥ Håll utkik efter vår andra föreställning!!

 VARSOMENKO, mitt nya rum! Jag älskar det av hela mitt Hjärta. För er som inte vet det så var mitt förra rum rött, hjärtigt, högsäng och fult. Men nu är det som jag alltid velat haft det, Julia Teddy Elisabeth, nivet. Precis så ser det ut, klicka på bilden så kommer den opp i större format.

 Hehe... Man kan inte ha en vackrare garderob. Twilight i hela mitt hjärta & på hela min garderob. Edward Cullen!

 Min Frida Kahlo målning, en bild på mormor, en speldosa, en bra bok, ett Edgar Degas-vykort, en bok med ett kort på mig som liten på omslaget + en elvisp * ett helt rum fyllt med Jk:s favoritsaker = mitt drömrum. Om ni vill se mer av hur det ser ut så får ni komma hem till mig!:-D

 Hej Siri, varje gång jag tittar på min högra tumme blir jag glad, för där sitter Siri och ler. På min vänstra kan man se mig.


ATT VAKNA & VETA ATT MAN HAR EN HEL DAG ATT LEVA, ETT SIDBLAD I BOKEN ATT FYLLA, ÄR VÄL UNDERBART?
DET BLIR SOM MAN GÖR DET TILL, SÅ FYLL VARJE DAG MED ÄVENTYR & KÄRLEK.
LEV LIVET, DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA ÄR ATT DU DÖR!
//Jk

4 kommentarer

Österholm

16 Apr 2009 15:13

Halloj jag sa ju att det måste ha varit du som flög på Eves bild nu såg jag det ju med egna ögon...gud vad söt du är i "huckle". Jisses vad snyggt ditt rum blev!!!! Ha det gott o kramar i massor.

E

16 Apr 2009 17:46

AAaaa, alskade unge!! sa grymt sot du ar men arligt nu, har du ens klatt ut dig ;P Jomenvisst jag ser!! Det ar ju min troja du har pa dej =D Och vad gor 'min' ;P frida Kahlo i ditt nya superdupersnygga rum?! ;-) Btw, vad star de pa vagen??



Love U 4-ever!!! <3

Siri

17 Apr 2009 21:00

SnyggPåskkärringJullan!:D:D Synd att jag missade detta! Megasnyggt rum, och btw så är jag ju för söt på din lille tumme!<3

Klara

29 Apr 2009 21:25

vilka superfina tummar!!

Kommentera

Publiceras ej