& du bor såhär varje dag?

1kommentarer

Hej igår fyllde ju ängeln Maria år. Då tänker man: "Oj vi börjar bli stora". För femton är en stor siffra liksom. Det är ett trappsteg. Men jag menar inte att det är gammalt, för gammal är man när man börjar närma sig 75-80. Tycker ni inte?
I alla fall så var det hypertrevligt hos Maria. Det liknade Paradiset(Mjödö) lite, fast detta var mycket bättre. För här var det djur också!!! Alltså nya små lammisar... så kär i hjärtat jag blev. Jag klappade, matade dem, & de bet mig. De tyckte min jacka och mina fingrar var goda. Så nu skall jag ha lammisar när jag blir stor. Maria hade även en hundis som lät som en gris, det var också kärlek vid första ögonblicket. Sen frågade jag såhär: "& du bor här varje dag?" ♥

Vid 12 denna dag så började Veronikas&mitt äventyr. Alla vet ju var Maria bor? Ja, men vi blev avsläppta vid Långrådna och därifrån började vi gå. Trask trask trask. Jag lovar er, vi gick till Gållösabacken! Det är alltså 14 kilometer, på fri fot + en megatung väska!! Fattar ni vad duktiga vi var? Hehe, det roliga var bara att vi hade sminkat oss som påskkärringar:-D 

Så plötsligt blev en helt vanlig dag till ett überroligt minne fullt med skratt, smärta och kärlek. För när alla åkte förbi oss där på vägen vinkade 99%, 20% tutade och 4% stannade bilen och gav oss pengar/godis. Vi fick ganska mycket godis.

Tack för att jag fick uppleva denna dag, nu skall jag gå och mata ankorna och dricka päroncider, Evs&min dricka. Jag saknar henne, nivet.
//Jk

1 kommentarer

Maria!

10 Apr 2009 10:03

Åhh julia! Kom hit så ofta du vill <3

Hoppas du hade en trevlig kväll. det hade jag. med er... med dig!!!!! <3<3

Pusss<3

Kommentera

Publiceras ej