Du har namnsdag idag!

2kommentarer

Idag står det Liv i almanackan, alltså har du, du & du namnsdag idag. Det känns ju lite coolt att fira samma dag som Gordon Brown, min nya kaktus eller Siri. Vi har ju inte samma namn men vi har liv allihop, ni fattar. & det bästa är att allt är kopplat till liv. Och inget kan passa bättre än Liv just idag, när Jesus äntligen lever igen.

Idag har det varit familjedag, vi drog till staden. Kände verkligen inte för det men vi var tvungna att ha saker till mitt nya rum så att det kan bli klart snart. Imorgon blir det halvklart, då jag ska städa the whole room från topp till tå och sedan stoppa in alla saker som för tillfället står i hallen och häckar i det just nu vita rummet men som efter imorgon skiner och är färgglatt! Pust vilken lång och invecklad mening. I alla fall, jag köpte lite fler fröer och sedan några blommor, bl.a. en kaktus, som är liv i högsta glad.

I slutet av detta inlägg, som råkar vara nu vill jag önska
GRATTIS TILL JUST DIG, för om du kan läsa det här så har du Liv och alltså namnsdag idag!
Det är kärlek ♥
//Jk

2 kommentarer

mamma <3

12 Apr 2009 21:44

Åh, tack så mycket. Visste inte ens att jag hade namnsdag idag... ;-)

E

16 Apr 2009 17:52

Du ar for underbar!!

See U soon!

Kommentera

Publiceras ej