Glad Påsk!

1kommentarer

Vill bara önska alla en helt underbar påsk. För det är underbart! Sol, ägg, vänner, ledigt, sol, fåglar, familj, sol.

Min dag idag började med att jag fick gå opp och leta efter ägg/paket. Jag hade faktiskt tålamod att hitta båda själv utan så jättemycket hjälp, bra! :-) Sen öppnade jag, jippie, tuggummipaket, choklad, en bok och en Madonna-biljett. Alla var jättebra presenter, och det var kul att få paket även att det inte är det som påsken handlar om. Boken är det en som vi känner som skrivit så det blir syperintressant, början är i alla fall bra! Madonna är megabamseskitjättejäkla-kul att få gå på. Det är ju säkerligen hennes sista konsert här i Sverige, och hon är så otroligt bra & det är dessutom Eve&jag som ska åka till Götet och hoppa så det kan verkligen inte bli bättre. Haha, mor bäst som hon är försa sig ju en gång... så jag visste att vi skulle gå på den, men ändå fick jag tårar i ögonen. Jag älskar konserter! ♥

Igår var jag hos morfar.
Snart ska vi till moster Lena.
PUSS glad påsk
//Jk

1 kommentarer

E

11 Apr 2009 14:26

Ska bli sa grymt kul!!

vad ar de for bok du fatt? vem kanner vi som ar forfattare????

Glad Pask alskade sis <3

Kommentera

Publiceras ej