Glädjeprickar!

0kommentarer

pryder mitt nu ganska, jo, lite bruna ansikte:) Det är sol, sommar och bara ben som gäller. Jag hade till och med lite uppsatt hår idag (det hade ju blivit ful bränna annars)! Mitt magnetarmband har gjort sig ett vitt band runt min armled. Jag älskar sommar! & idag har SiriP&jag varit på äventyr. Jag gick över pinnen vid vårt H20 - något som jag inte vågat på 9 år! I'm happy and very bra!:D snart blir det grillat och Nelson Mendela i solstolen! Det tar hela tvååååå minuter att läsa EN sida i den boken, och det finns 600 av dem! Men den är väldigt bra, han är snäll i hjärtat tycker jag. Jo, vad finns det mer att säga än att ni skall ta vara på er själva och på dagarna som går, snabbare än du förstår.

Visste ni att en mygga har två antenner och att det på dessa sitter 1500 sinneshår som de känner lukt och sådant med? De biter bara dem som luktar någorlunda gott, inte de som stinker. Det tyckte jag var coolt.
VARNING! & se opp, jag tänkte bara varna er för att inte hänga ut kläder på tork år 2126. Det skulle inte vara bra alltså, så gör det någon annan gång! Det är ju nämligen solförmörkelse då, alltså månen ställer sig för solen!

VAR MED!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej